با شروع فعاليت هاي تجاري در اينترنت، تبليغات اينترنتي نيز پا به عرصه گذاشت. به نظر مي رسد اولين شيوه براي تبليغ استفاده از پست الكترونيك بوده باشد. اما با اضافه شدن فناوري وب به اينترنت، تبليغات اينترنتي به نمودار امروزي آن آغاز شد، در سال 1994 اولين بنر تبليغاتي- كه امروزه معمول ترين و مشهورترين مدل تبليغ در اينترنت است–در پايگاه اينترنتي "هات واير" به كار گرفته شد. از اين سال به بعد بود كه تبليغات اينترنتي به عنوان تكنيكي موثر و كارا براي تبليغات مورد توجه بازاريابان قرارگرفت. به مرور زمان انواع جديدي از مدل هاي تبليغات در اينترنت نمودار گرفتند و ميزان مخارج تبليغاتي به طور مداوم افزايش پيدا كرد.

اهميت تبليغات اينترنتي
مايكل بلوگ عبارتي را در مورد اهميت تبليغات و تبليغات اينترنتي ذكر مي كند:
در جهان حيواني، حفظ بقاي قوي ترين گرايش است. و قوي ترين ها و گستاخ ترين آنها را از نظر گونه گرايش به ماندگاري دارند. در جهان گياهي، بعضي از گياهان از آرايش و تزيين استاد آن ها براي توليد مثل مجدد استفاده مي كنند. بعضي از گياهان چنان معطر هستند كه مي توانند حشرات را از مايل ها آن طرف تر جذب كنند و به گرده افشاني خود كمك مي كنند. در جهان كسب وكار، سازمانهايي كه مشترياني بيشتري را با استراتژي هاي كسب وكار و برنامه هاي آگهي جذب كنند زنده مي مانند. استفاده از وب جزو لاينفك برنامه هاي بازاريابي است.

 

تبلیغات اینترنتی،تبلیغات در وب سایت تولیدی مدرن بافت

 

تعريف تبليغات اينترنتي
از تبليغات اينترنتي تعاريف مختلفي ارايه شده است كه به چند مورد آن اشاره مي كنيم:
آگهي ها در وب، آگهي الكترونيكي ناميده مي شوند. آگهي اكترونيكي، به آگهي هايي كه تحويل كاربران خدمات اطلاعات الكترونيك داده مي شود، نسبت داده مي شود.
نمايش دادن نام ها و علايم تجاري، شعارها وتصاوير تبليغاتي در سايت ها (پايگاه هاي) پربيننده اينترنت،‌به نحوي كه به تحقق اهداف تبليغات كمك كند. به كارگيري اينترنت و فناوري هاي زير مجموعه آن نظير وب و پست الكترونيكي توسط سازمان هاي تجاري براي انجام فعاليت ها تبليغاتي مور دنظر.

مزاياي تبليغات اينترنتي
كرنر دراين باره مي گويد: «مزيت آگهي هاي بر– خط اين است كه داراي اين توانايي هستند كه استفاده از رسانه هاي سنتي را افزايش داده و مكمل رسانه هاي سنتي مي باشند، ‌توانايي برگشت سرمايه دارند، باعث برنامه ريزي دقيق تر براي مخاطبان پراكنده مي شوند و پارازيت ها را از بين مي بردند». ازجمله مزاياي ديگر مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • امكان هدف گيري دقيق مخاطب
  • هزينه مناسب
  • نظارت دقيق مستمر و بي واسطه
  • امكانات بيشتر در اطلاع رساني
  • ايجاد ارتباط دو طرفه
  • دسترسي جهاني و شبانه روزي
  • ايجاد دسترسي مستقيم به ليست محصولات

آمـــار بازدیــــد

0173316

بازدید امروز
بازدید دیروز
کل بازدید ها
31
14
173316

تعداد افراد آنلاین: 1

ســامــانه پیــامک

نظرات و پیشنهادات خود را میتوانید

بوسیله شماره پیامک زیر برای ما

ارسال کنید:

100  100  61  45  3000  (98+)

حمایت از کالای ایرانی